About Me

By | 1/30/2010 06:08:00 pm 15 comments
Hi.

Nama saya Tatie. Saya mula menulis blog sejak tahun 2009, dengan link : whattatiesays.blogspot.com .. Tapi pada masa itu, hanyalah sekadar suka-suka.

Kemudian, pada tahun 2010, saya bina blog  baru (blog yang sekarang ini) dan tiga kali menukar nama, dan akhirnya saya menetapkan Kisah Tatie sebagai nama terakhir blog ini. Kisah Tatie lebih simple dan senang nak sebut berbanding nama-nama terdahulu.

Hobi saya adalah melancong dan 80% kisah di blog ini mengisahkan perjalanan saya sebagai pengembara. Saya mula travel solo selepas SPM, namun telah dididik oleh arwah abah sejak kecil lagi. Saya semakin kerap melancong selepas kahwin. Tambahan lagi suami bekerja sebagai juruterbang, ia memudahkan saya untuk ke mana-mana dengan ikut dia pergi bekerja. ✌😎

Terimalah coretan perjalanan saya sebagai pengembara. Diharap info dan ilmu saya share ini dapat anda gunakan dengan sebaiknya. Mengembaralah selagi masih ada kudrat, sesungguhnya bumi Allah itu luas.


Tatie,
Surirumah sepenuh masa & Pengembara di Bumi Allah
Newer Post Older Post Home

15 comments:

  1. Ι haνe read sοme excellent ѕtuff herе.
    Defіnitely worth bookmarking for reνisіtіng.
    I wonder how a lot effort you рut tο create thіs type of
    magnіfіcent informаtіvе website.


    Here is my weeb blog - Dental implants cost

    ReplyDelete
  2. My brother recommended I might like this blog.

    He was once entirely right. This submit actually made my day.
    You cann't consider simply how so much time I had spent for this
    information! Thank you!

    Review my web-site: Drill My Hole (social.mrpicture.ca)

    ReplyDelete
  3. tahniah2 kisah Tatie pun sedap jugak dengaq sempoi apa jangan tukaq dah noo

    ReplyDelete
  4. Hi, nice to meet you, bookmarked!!

    anaalut.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nice to know you :) jemput singgah blog Liss juga :)

    ReplyDelete
  6. Baca about me, nak kenal pemilik blog. Hehe

    ReplyDelete
  7. Baca about me, nak kenal pemilik blog. Hehe

    ReplyDelete
  8. Patutlah selalu travel SSMTM ;-)

    ReplyDelete
  9. Nice to know u blogger tatie ;)

    ReplyDelete
  10. Patutlah awak selalu travel ye. Hehe ;)

    ReplyDelete
  11. Seronok jadi blogger sepenuh masa ni ;)

    ReplyDelete

Jangan malu-malu untuk komen .. Thank you :)

American Airliner Plane